close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

התקנת פאנלים סולאריים

מערכת שורשטו תמוז, תשפב14/07/2022

התקנת פאנלים סולאריים על הגג הביתי או גג של העסק וייצור אנרגיה סולרית הפכה להיות הדרך החכמה, הירוקה ויעילה ביותר כיום לייצור ושימוש בחשמל

תגיות:
צילום: pexels
פאנלים סולאריים על הגג ואתה מסודר
המערכות הסולאריות עברו תהליך התקדמות מדהים בשנים האחרונות וצברו תאוצה רבה בישראל ובעולם. פאנלים סולאריים קולטים את קרני השמש וממירים אותן לאנרגיה חשמלית בה ניתן לעשות שימוש ביתי או עסקי.

החלפת צריכת החשמל לירוקה וחסכונית
עם מערכת סולארית, הבית או העסק שלכם ייצרו את החשמל לבד, באופן פאסיבי שלא דורש כמעט תפעול ותחזוקה. יתרה מכך, ברוב המקרים תייצרו יותר חשמל ממה שאתם צריכים ותוכלו למכור את החשמל שנוצר על גגכם חזרה לחברת החשמל.

מערכת סולארית
צילום: pexels
– מערכת רווחית

עם מכירת האנרגיה שתייצרו תוכלו להרוויח בין 7,000 ₪ ל – 17,000 ₪ בשנה, מבלי לעשות דבר. ימי השמש הקופחים של ישראל יעשו את העבודה עבורכם.

התקנת פאנלים סולאריים מחזירה את מחיר עלותה
כעבור לא יותר מ – 10 שנים לאחר ההתקנה (לעיתים פחות, תלוי בגודל הגג וצריכת החשמל) עלות ההתקנה של המערכת יחזור אליכם במלואו, סכום הרווח רק ילך ויגדל עם השנים וכמו שציינו – לא תצטרכו לשלם יותר לחברת חשמל על חשמל חיצוני.

כל זאת – תוך שמירה על הסביבה
כיודע חברת חשמל מייצרת את החשמל באמצעות שריפת דלקים מזהמים שונים ופגיעה במערכת האקולוגית. ייצור חשמל תוך שימוש באנרגית השמש בלבד אינו מזהם ורק מנצל את קרני השמש שיש במדינתנו בשפע. זו עוד סיבה שהתקנת מערכת סולארית היא העתיד, והעתיד כבר כאן.

מה העלות ההתקנה של פאנלים סולאריים?
עלות התקנת פאנלים סולאריים ומעבר לצריכת אנרגיה ירוקה נעה בין 60,000 ₪ ל – 100,000 ₪ זאת תלוי חברת התקנה וגודל הגג עליו מותקנת המערכת הסולארית.

האם ההוצאה תשתלם?
עלות ההתקנה תחזור את כיסכם תוך כמה שנים בזכות החשמל שתייצרו ותמכרו בזכות המערכת, ותזכו להכנסה פאסיבית מדי שנה.
האם פאנלים סולאריים מייצרים חשמל גם בחורף?

מה שמשפיע על כמות החשמל שנוצרת אלו קרני השמש, ולא הטמפרטורה. לכן, גם בימי חורף קרים יותר שיש בהם שמש בחוץ – המערכת הסולארית תפעל ותייצר עבורכם חשמל. למזלנו, ישראל התברכה ביותר מ – 300 ימי שמש בשנה. מומלץ להתייעץ עם חברה מקצועית בתחום כמו abilo שתסייע בתהליך ההתקנה.

כמה זמן לוקחת התקנת פאנלים סולאריים על גג?
זה כמובן, תלוי בגג. בבתים פרטיים ההתקנה יכולה לקחת בין יומיים לארבעה ימים. בעסקים, בהם לרוב הגגות גדולים יותר ההתקנה יכולה לקחת עד שבוע ימים.

אפשר לקבל מימון על התקנת פאנלים סולאריים?
המדינה תומכת במערכות הסולאריות ובאנרגיה ירוקה, על כן נותנת מסלולי מימון משתלמים במיוחד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה